Regulamin konferencji

Regulamin konferencji „Odchodzić bez bólu 2025″

______________________________________

  1. Konferencja „Odchodzić bez bólu”, zwana dalej „Konferencją” odbywa się w dniach 22-23 maja 2025 r., w hotelu Sound Garden w Warszawie.
  2. Organizatorem Konferencji jest Vicommi Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wiernej 23/52, REGON 528450993, NIP 5243005069, KRS 0001102154 zwana dalej Organizatorem.
  3. Uczestnikami Konferencji są lekarze, pielęgniarki, przedstawicieli firm farmaceutycznych, inne zawody medyczne oraz  zaproszeni wykładowcy oraz inne zawody medyczne zainteresowane tematyką konferencji.
  4. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest rejestracja dokonana na stronie internetowej https://odchodzicbezbolu.pl 
    i dokonanie opłaty konferencyjnej, zgodnie z tabelą opłat, znajdującej się pod adresem https://odchodzicbezbolu.pl .
  5. W ramach opłaty konferencyjnej uczestnik Konferencji otrzymuje: uczestnictwo w wykładach, zestaw materiałów konferencyjnych oraz edukacyjnych, wystawę nowoczesnych rozwiązań firm farmaceutycznych, przerwy kawowe, lunch, imienny certyfikat z punktami edukacyjnymi.
  6. Jedyną możliwą formą zgłoszenia swojego udziału w konferencji jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, dostępnego pod adresem https://odchodzicbezbolu.pl .
  7. W przypadku nie uiszczenia przez Uczestnika opłaty rejestracyjnej Organizator ma prawo odmówić temu Uczestnikowi udziału w Konferencji.
  8. Wpłaty za uczestnictwo w Konferencji należy kierować na konto Organizatora:  Vicommi Media, ul. Wierna 23/52, 03-890 Warszawa, Bank Millennium S.A., 97 1160 2202 0000 0006 1187 7483, tytułem: imię i nazwisko uczestnika – Odchodzić bez bólu.
  9. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji do dnia 15 lutego 2025 roku Organizator zwróci całą uiszczoną kwotę na konto bankowe, z którego pochodziła wpłata.
  10. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji po 15 lutego 2025 roku  Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wpłaconych środków. Uczestnik może natomiast wskazać w swoje miejsce inne uczestnika.
  11. Organizator dokładna wszelkich starań, by sposób przejrzysty i kompletny przedstawić program wydarzenia, zastrzega sobie natomiast prawo do zmiany prelegentów z przyczyn od niego niezależnych lub zmiany tytułów wykładów. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony Organizatora.
  12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników w przypadku ich zgubienia, zniszczenia lub kradzieży podczas Konferencji.
  13. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie szkody w miejscu organizacji Konferencji
  14. Wraz z akceptacją niniejszego regulaminu Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora Konferencji  w zakresie niezbędnym do realizacji Konferencji w czasie jej trwania, a także po jej zakończeniu (w zakresie i czasie określonym przez dedykowane przepisy prawa). Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest dobrowolne, lecz jest ono niezbędne do realizacji udziału w konferencji.
  15. Reklamacji zakupionego udziału w konferencji można dokonać poprzez dokonanie zgłoszenia na adres e-mail kontakt@vicommi.pl. Uprzejmie prosimy, by w treści wiadomości znalazły się: numer zamówienia, imię i nazwisko, treść reklamacji.
  16. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania wiadomości e-mail. Dział obsługi klienta odpowie na reklamację drogą mailową.
  17. Zgłoszenie udziału w Konferencji jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika niniejszego Regulaminu.